http://seokar.com/seo http://seokar.com/seo .

http://seokar.com/seo

ويدئو ماركتينگ - 9 مزيت ويدئو ماركتينگ در بازاريابي اينترنتي

ويدئو ماركتينگ امروزه به يكي از ابزارهايي براي جذب كاربران و افزايش رتبه وب سايت تبديل شده است. در واقع كاربران ترجيح مي دهند به جاي اينكه متن هاي طولاني را مورد مطالعه قرار دهند، فيلم هاي آموزشي كوتاه مدت  آن را تماشا كنند. براي همين است كه اكثر مالكان و متخصصان سئو، استراتژي توليد محتوا را به سمت ويدئو ماركتينگ برده اند تا بتوانند كاربران جديدي را براي سايت خود جذب نمايند.

ويدئو ماركتينگ چيست؟

ويدئو ماركتينگ خيلي تعريف پيچيده اي ندارد در واقع خيلي ساده مي توان آن را بيان كرد: استفاده از ويدئو براي گسترش برند، محصول يا خدمات كسب و كار شما. امروزه كمپين هاي بازاريابي قوي از ويدئو مارتينگ براي  گسترش فعاليت هاي خود نيز استفاده مي كنند.

هدف از ويدئو ماركتينگ چيست؟

هركسي بسته به نوع كسب و كار خود، مي تواند هدف متفاوتي از ويدئو ماركتينگ براي خود تعريف كند. متاسفانه باور غلطي كه در اين خصوص وجود دارد، بعضي از افراد گمان مي كنند كه هدف اصلي توليد ويدئو فقط فروش محصول است و اگر نتوانند با ويدئو اوليه محصولي را به فروش برسانند، توليد آن را متوقف مي كنند. اگر با چنين ديدي در اين خصوص داريد، بايد بگوييم كه اصلا وارد اين حوزه نشويد. هدف اصلي تمامي روش هاي ماركتينگ، برندسازي است نه فروش. تا برندسازي صورت نگيرد، هيچ فروشي از محصولات شما اتفاق نخواهد افتاد.


برچسب: ويدئو ماركتينگ،video marketing،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۱۶:۵۰ توسط:shima موضوع:

سئو سريع - 11 تكنيك بهينه سازي سايت در سريع ترين زمان ممكن

سئو سريع يكي از آرزوهاي هر مشتري است كه اقدام به طراحي سايت براي شركت خود مي‌كند، مخصوصاً اينكه سايت آن‌ها يك فروشگاه اينترنتي باشد. قبل از شروع بحث و اول‌ازهمه اين مطلب را بايد بگوييم سئو سريع كه امروزه توسط بسياري از شركت ها تبليغ مي شود، متاسفانه با استفاده از روش هاي غير قانوني از نظر گوگل است كه ما آن ها را سئو كلاه سياه مي ناميم. اما همه تكنيك هاي سئو سريع، سياه نمي باشند بلكه هدف اين است كه بتوان با تكنيك هاي در زمان هاي كمتر از حالت معمولي به نتيجه مورد نظر رسيد. تكنيك هاي كه از نظر گوگل كاملا قانوني هستند و هيچ گونه جريمه اي را به دنبال نخواهند داشت.

در اين مقاله قصد داريم كه 11 تكنيك سئو سريع را به شما كمك مي كند تا در زمان سريع تر و با هزينه كمتري رتبه سايت خود را بهبود ببخشيد.


برچسب: سئو، سئو سايت، بهينه سازي سايت، seo،سئو سريع،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۱۲:۲۶ توسط:shima موضوع: