http://seokar.com/seo http://seokar.com/seo .

http://seokar.com/seo

بك لينك رايگان - 8 راه آسان دريافت بك لينك

8 راه دريافت بك لينك رايگان

1. شبكه هاي اجتماعي

امروزه كمتر شخصي وجود دارد كه قدرت شبكه هاي اجتماعي را در افزايش رتبه وب سايت نداند. به اشتراك گذاري مطالب در شبكه هاي اجتماعي خود يا دعوت كاربران از اشتراك گذاشتن مطالب شما در شبكه هاي اجتماعي آن ها، باعث دريافت بك لينك رايگان مي شود. فقط كافي است كه با ترفند هايي كاربران تشويق به اشتراك گذاشتن مطالب كنيد.

مطالب در شبكه ها دو دسته هستند. بعضي از مطالب كوتاه مي باشند كه شما در اول در شبكه هاي خود با لينك مستقيم به سايتتان قرار مي دهيد. اين مطالب از نظر محتوا بايد مناسب باشند تا كاربران را تشويق به معرفي آن به ديگر دوستانشان نمايند. دسته دوم، مطالب اصلي خود سايت هستند كه كاربران با كليك برروي هر دكمه اشتراك گذاري كه در پايين هر مطلب وجود دارد، آن را در شبكه هاي اجتماعي خود قرار مي دهد. مهمترين نكته در اينجا، توليد محتواي ارگانيك و مناسب است كه باعث تشويق كاربران به انجام اين كار و دريافت بك لينك رايگان مي شود.

2. پست مهمان

متاسفانه از پست مهمان تعريف نادرستي شده است. بعضي از مالكان سايت فكر مي كنند، پست مهمان يعني قرار دادن يكي از محتواي اصلي سايت در يك وب سايتي ديگر در صورتي كه چنين تصوري كاملا غلط است. پست مهمان يكي از  روش هاي دريافت بك لينك رايگان است اما به اين معنا است كه شما پستي كاملا اختصاصي و با كيفيت مناسب در يك سايت ديگر به صورت رايگان قرار مي دهيد كه سئو سايت آن ها كمك كند، در عوض لينك از آن به سايت خود را مي توانيد دريافت كنيد. فقط بايد نكات پست مهمان را بدانيد و آن ها را رعايت كنيد.

3. توليد محتوا

توليد محتوا كه مي توان گفت امروزه سرمنشا تمامي روش هاي سئو است. با توليد محتوا ارگانيك و با كيفيت، نه تنها مي توانيد سايت خود را به يك منبع آموزشي يا خبري تبديل كنيد، بلكه باعث افزايش محبوب آن بين كاربران و مخصوصا در گوگل خواهيد شد. اگر توليد محتواي سايت شما قوي باشد، مي توان گفت كه اصلا نيازي نيست تلاش كنيد تا بك لينك رايگان دريافت كنيد، بلكه خيلي راحت با اشتراك گذاشتن مطالب شما در ديگر سايت به صورت كاملا خودجوش! توسط ديگران، ورودي هاي بسياري را دريافت خواهيد كرد.

4. خبرنامه

بعضي از افراد فكر مي كنند كه خبرنامه امروزه ديگر هيچ كارايي ندارد، بلكه كاملا سخت در اشتباه هستند. خبرنامه اصولا با استفاده ازايميل انجام و ارسال مي شود و با استفاده از گزارشاتي كه تا الان بدست آمده است، ايميل ماركتينگ كه ارسال خبرنامه مي توان به آن گفت، يكي از روش هايي كه باعث حفظ برندينگ و همچنين دريافت بك لينك رايگان از آن مي شود.

فقط بايد كاربر خود را به گونه اي تشويق به دريافت خبرنامه كنيد و ثبت ايميل كنيد. بهتر است از قبل، اصول ارسال خبرنامه را با روش هاي مختلف را مطالعه كنيد. همچنين نكات ايميل ماركتينگ را عموما ارسال خبرنامه با استفاده از آن انجام مي شود را بررسي كنيد. توصيه مي شود كه حداقل هفته اي يكبار خبرنامه سايت خود را توسط ايميل به كاربران خود ارسال كنيد.

5. لينك طعمه

لينك طعمه محتوايي مفيد و باكيفتي است كه كاربران تشويق به اشتراك گذاري و ديگر وب سايت ها را به دادن لينك به سايت شما مي كند. در واقع يكي از بهترين روش ها براي دريافت بك لينك رايگان است. لينك طعمه  باعث افزايش رتبه سايت شما در كلمه كليدي خاص در سريع ترين زمان ممكن مي شود.

6. انجام مصاحبه با افراد مشهور

انجام مصاحبه آنلاين و غيرآنلاين باعث به اشتراك گذاري و دريافت بك لينك رايگان به سايت شما مي شود. كاربران امروزه خيلي علاقه به خواندن زندگينامه افراد مشهور با استفاده از مصاحبه دارند و سريعا آن را به اشتراك  مي گذارند. اين به اشتراك گذاري علاوه بر باعث افزايش ورودي و رتبه سايت، يك نوع بك لينك رايگان است كه خيلي راحت و بدون هيچ زحمتي بدست مي آيد. حتي اگر شما خودتان مصاحبه را انجام نداده باشيد و آن را ترجمه كرده باشيد، حتي اگر ارگانيك باشد و قبلا در سايت ديگر شبيه آن منتشر نشده باشد. اين نكته را بهتر است بدانيد كاربران بيشتر تمايل دارند مصاحبه هايي را در خصوص موفقيت و چگونگي كسب درآمد را بخوانند و بيشتر به آن دنبال چنين مطالبي هستند.

7. جايزه براي به اشتراك گذاري مطالب

اين روش از ديد متخصصان سئو خيلي جالب نيست. در واقع با اين روش شما به نوعي خريد بك لينك به جاي دريافت بك لينك رايگان مي كنيد فقط حالت آن متفاوت است. در اين روش شما كاربران را تشويق مي كنيد كه به ازاي به اشتراك گذاري مطالب شما در شبكه هاي خود يا ديگر سايت ها وفروم ها، جايزه اي را دريافت مي كنند. اين جايزه مي تواند متفاوت باشد. ولي اين خب روش به راحتي و سريع تر از بقيه مي تواند باعث ايجاد بك لينك رايگان و ورودي هاي بسياري به سايت شما شوند.

8. بك لينك با استفاده از اينفوگرافيك

امروزه ديگر كمتر كسي حوصله خواندن متن هاي بلند را دارد و تاثيري كه يك تصوير دارد چند برابر متن است. براي همين بيشتر مالكان وبسايت ها از اينفوگرافيك ها براي ارائه مطالب خود به جاي متن استفاده مي كنند. براساس گزارش هايي كه از گوگل بدست آمده است، ميزان تاثيري و اشتراك گذاري توسط اينفوگرافيك ها رو به افزايش است و به راحتي مي توان از اينفوگرافيك ها براي دريافت بك لينك رايگان استفاده كرد. البته استفاده اصلي اينفوگرافيك در شبكه هاي  اجتماعي مانند اينستاگرام است كه ماهيت عكس دارند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۵۵:۰۶ توسط:shima موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :