http://seokar.com/seo http://seokar.com/seo .

http://seokar.com/seo

لينكدين چيست؟ 7 دليل كه حرفه اي ها بايد در لينكدين باشند

لينكدين از چه بخش هايي تشكيل شده است؟

اين اواخر، ظاهر لينكدين نسبت به قبل تغيير پيدا كرده است و مديران سعي كرده اند كه ظاهر آن را بيشتر شبيه فيس بوك كنند. البته هدف اصلي آن ها افزايش سرعت بوده است و همچنين باگ هايي كه وجود داشت را از بين ببرند. ولي در كل، در بخش هاي اصلي آن تغيير آنچناني رخ نداده است و فقط در مكان هاي آن ها تغييراتي به وجود آمده است.

Home: قسمت خانه كه در آن آخرين پست ها و اخبارهايي كه كاربران و گروه ها قرار داده مي شود را نشان مي دهد. شما مي توانيد به دو صورت قسمت Home را تنظيم  كنيد كه نمايش داده شود: نمايش آخرين فعاليت هاي هر كاربر كه چه پست هايي را قرار داده است، با چه افرادي ارتباط دوستي برقرار داده است و چه عكس هايي نيز لايك كرده است يا براساس بهترين پست ها كه كاربران زيادي آن را لايك كرده يا كامنت گذاشته اند.

Profile: پروفايل كه شامل اطلاعات شخصي شما مانند عكس، خلاصه اي از خودتان، رزومه كاري، مداركي كه دريافت كرده ايد، زبان هايي كه بلد هستيد كه به صورت بخش بندي قرار گرفته است.

My network: در اين بخش مي توانيد افرادي را كه از نظر تخصص شبيه شما مي باشند را پيدا كنيد و به آن ها درخواست ارتباط دهيد. همچنين مي توانيد دوستان خود را مشاهده كنيد و براساس حروف الفبا يا  افرادي به تازگي به ليست شما اضافه شده اند، فيلتر و مشاهده نماييد.

همچنين درخواست هايي را كه براي شما ارسال شده است در اين بخش نشان داده مي شود و

Jobs: در اين بخش تمامي شغل هاي و فعاليت هايي را كه براساس شغل شما، تجربيات شما و موقعيت پيشنهاد مي شود. همچنين مي توانيد درخواست كار شركت خود را از قسمت post a job قرار بدهيد.

Mesغير مجاز مي باشدing: شامل تمام پيام هايي است كه شما به ديگران ارسال كرده ايد يا براي شما ارسال شده است.

Notifications: مانند ديگر شبكه هاي اجتماعي، لينكدين هم داراي اين بخش مي باشد. در نوتيفيكيشن آخرين اتفاقاتي كه نسبت به صفحه شما افتاده است را متوجه شويد مثلا  كسي شما را ايندورس كرده باشد، پست جديدي قرار داده است، پست هاي شما را لايك كرده يا به اشتراك گذاشته اند و غيره.

search: لينكدين قوي ترين جستجو را بين بقيه شبكه ها دارد و به شما اجازه مي دهد بسته به ويژگي هاي خاص، نتايج مورد نظر خود را سريعا بدست بياوريد.

قسمت هاي ديگري كه در لينكدين وجود دارد، شامل گروه ها كه در آن عضو شده ايد، صفحه بررسي و تحليل صفحه شما، قسمت privacy and setting، قسمت help center كه اگر مشكلي براي صفحه شما به وجود مي آيد را مي توانيد از اين قسمت با مسئولين و پشتيبان لينكدين براي رفع آن در ارتباط قرار بدهيد و قسمت زبان كه زبان صفحه خود را تعيين مي كنيد.

ايندورس كردن در لينكدين چيست؟

ايندورس (endorse) كردن به معناي تاييد مهارت شما توسط دوستانتان مي باشد. دوستان شما براساس تجربه و فعاليت هايي كه در صفحه خود قرار داده ايد، مهارت شما را ايندورس مي كنند و در واقع به لينكدين بيان  مي كنند كه شما يك شخص حرفه اي در كار خود هستيد. هر چه ميزان ايندورس كردن مهارت  هاي شما بالاتر باشد، رتبه شما بين كاربرانتان بالا است و همچنين شانس پيدا كردن كار بين شركت ها براي افزايش پيدا مي كند.

7 دليل استفاده از لينكدين

با توجه به توضيحاتي كه بيان شد، لينكدين مي تواند يك شبكه اي براي شما باشد تا بتوانيد علاوه براينكه كار خود را پيدا كنيد، با حرفه اي هاي خود در ارتباط باشيد. در ادامه هفت دليل ديگري كه بايد در لينكدين باشيد را بيان مي كنيم:

ارتباط مجدد با دوستان قديمي

امروزه ديگر هر كسي كه براي خود صاحب كسب وكاري است، يك اكانت دراين شبكه اجتماعي دارد. حتما هم دوستان قديمي در مدرسه يا دانشگاه شما نيز در اين شبكه براي خود داراي اكانت هستند. شما مي توانيد با جستجوي حرفه اي كه در آن صفحه قرار داده شده است و فقط با ورود نام، آن ها را پيدا كنيد و با يكديگر ارتباط برقرار كنيد.

شما را پيدا كنند

با توجه به فعاليت و رزومه هايي كه قرار داده ايد، ديگر شركت ها يا افرادي كه به دنبال تخصص شبيه شما هستند، شما را نيز پيدا كنند و از اين رو بتوانيد با آن ها همكاري نماييد.

با متخصصين در ارتباط باشيد

در لينكدين گروه هاي زيادي وجود دارد كه هر كدام هدف مخصوص به خود را دارند. شما مي توانيد با پيدا كردن اين گروه ها و فعاليت در آنها با متخصصين حوزه كاري خود آشنا شويد و با آنها در ارتباط باشيد.

پيدا كردن شغل

بهترين مكان براي پيدا كردن شغل است. البته براي اينكه بتوانيد شغل خود را سريعتر پيدا كنيد، بايد پروفايل خود را حرفه اي نماييد. بعضي از شركت ها در پست هاي خود آگهي استخدام قرار مي دهند و مي توانيد براي آن ها رزومه خود را ارسال نماييد.

توسعه شغل و بازاريابي

لينكدين همانطور كه بيان شد، بهترين مكان در براي بهينه سازي سايت مي باشد. شما در آنجا مي توانيد پست هاي سايت خود را به اشتراك بگذاريد كه از اين رو به برندسازي سايت شما كمك مي كند.

كمك كردن از ديگران

اگر شما در زمينه تخصص خود به مشكلاتي بر بخوريد، لينكدين بهترين شبكه است كه مي توانيد در آن اشكالات خود را در يك پست يا به صورت پيام خصوصي از افراد بپرسيد.

ارتباط با شركت هاي ديگر

تمامي شركت ها داراي صفحه يا پروفايل خصوصي براي خود هستند. شما مي توانيد با عضويت در صفحه آن ها يا اضافه كردن اكانت آن ها به دوستان خود، با آن ها در ارتباط باشيد و از نحوه فعاليت آن ها در لينكدين آگاه شويد.


برچسب: لينكدين چيست،لينكدين،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۳۰:۳۲ توسط:shima موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :