http://seokar.com/seo http://seokar.com/seo .

http://seokar.com/seo

5 نكته كاربردي در طراحي برند

روش هاي موثر در تقويت طراحي برند

1. استفاده از لوگو

صحبت كردن در مورد طراحي برند بدون لوگو مانند رانندگي كردن با اتوموبيل بدون بنزين است. فرض كنيد كه كاربري وارد سايت شما مي شوند و محصولات و خدمات شما را مشاهده و بررسي مي كند. شما براي سايت خود يك طرح با عكس هاي ساده بدون قرار گرفتن لوگو برروي آن ها استفاده كرده ايد. كاربر در اين موقع احساس مي كند كه وارد يك فروشگاه عادي شده است و هيچگونه حسي از برندينگ در او ايجاد نمي شود. مانند اينكه شما وارد يك سوپرماركت عادي شويد.

اما اگر براي تمامي فعاليت هاي سايت خود يك استراتژي برندينگ بنويسيد، آن ها وقتي وارد سايت شما مي شوند اولين چيزي كه در ذهن آن ها خطور مي كند، لوگوي شماست. همانطور كه بيان شد، يكي از موارد استفاده از لوگو در طراحي سايت است. لوگوي شما بايد در بهترين مكان هاي سايت قرار گيرد و كاملا قابل ديد باشد. استفاده از اين نكته مي تواند باعث تثبيت لوگو در ذهن  كاربران و برندسازي سريع شود. همچنين كاربران اين احساس را مي كنند كه وارد يك سايت يا فروشگاه بزرگ شده اند.

2. آن را قابل ديد كنيد

نوع استايل محتوا و پيمايش آن بايد سريع، واضح و به صورت داستانگونه باشد. يعني اينكه كاربران بيشتر به دنبال اين هستند كه هويت برند را در نگاه اول درك كنند. هر چيزي كه براي بيان برند استفاده مي كنيد، بايد در حداقل و سريع ترين راه ممكن نشان داده شود.

3. عمليات بيشتر، متن كمتر

يك استراتژي برندينگ خوب، به كاربران اجازه ارتباط با برند را مي دهد. مشابه با انسان ها كه هويت افراد از روي رفتار و نوع ظاهر او مي سنجند، رفتار برند را هم مي توان از نوع طراحي آن درك كرد.

بنابراين سعي برند خود آن چيزي را كه واقعا است نمايش دهيد و عمليات هاي مربوط به آن را تعريف كنيد. كاربران ترجيح مي دهند كه صداقت يك برند را از روي عمليات هاي آن ارزيابي كنند تا اينكه متن ها يا تبليغاتي كه براي آن استفاده مي شود.

4.ا رزش برند را ثابت نگه داريد

در بعضي از موارد، توليد يك محصول ممكن شكست بخورد و متوقف شود و باعث ضرر به شركت شود، اما تنها چيزي كه توقفي در آن وجود ندارد، برند آن شركت است. درواقع برند ثابت ترين ويژگي هر سازمان است و تمام تصميم گيري ها در پيرامون حفظ نام برند انجام مي شود. بنابراين هنگام تصميم گيري، مدير شركت بايد توجه ويژه اي به حفظ ارزش برند كند.

ممكن است كه حتي با شكست توليد يك محصول، كل هويت برند زير سوال برود و باعث خدشه دار شدن آن شود.

5. كاربران را تشويق به فعاليت كنيد

وقتي كسب وكار و برندينگ خود را شروع مي كنيد، در نظر داشته باشيد كه كاربران آن چيزي را كه شما توليد كرده ايد، دنبال مي كنند. بنابرين مشاركت فعال در اين زمينه خيلي مهم است. چيزي را در برند خود توليد كنيد كه كاربران تشويق به مشاركت با برند شما نمايد. اين مشاركت مي تواند استفاده مجدد از محصولات و خدمات شما و فعاليت در كمپين ها باشد.


برچسب: طراحي برند، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۳:۲۹ توسط:shima موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :