http://seokar.com/seo http://seokar.com/seo .

http://seokar.com/seo

بهبود رتبه الكسا – 5 راه كار جهت پيشرفت چشم گير رنك الكسا

بهبود رتبه الكسا براي برخي از وب سايت ها از اهيت ويژه اي برخوردار است. 5 راه كار بهبود رتبه الكسا در اين مقاله آمده است.

بهبود رتبه الكسا براي بسياري از وبلاگ نويسان مبتدي كاري دشوار است. برخي وبلاگ نويسان توانايي بالقوه اي براي كسب رتبه هاي زير 1000000 الكسا را دارند. اما در اكثر مواقع بهبود رتبه الكسا براي وبلاگ نويسان مبتدي كاري بسيار دشوار است.

خب، مساله اين است كه چگونه بايد رتبه الكساي وب سايت و يا وبلاگ خود را به سرعت بهبود دهيم؟ آيا ترفندهاي خاصي برايبهبود رتبه الكسا براي يك وب سايت يا وبلاگ وجود دارد؟ آيا ما مي توانيم رتبه وب سايت يا وبلاگ خود را در الكسا به سرعت  بهبود دهيم؟

زماني كه شما شروع به ايجاد يك وبلاگ و يا وب سايت مي كنيد سوالات زيادي از اين قبيل به ذهن شما خطور مي كند. در اين پست قصد داريم چند راه كار ساده براي پيشرفت سريع در رتبه بندي هاي الكسا را به شما ارائه دهيم. پس اگر شما هم قصد بهبود رتبه الكسا را داريد و به دنبال راه كارهاي آن هستيد، به شما پيشنهاد مي كنيم اين مطلب را تا انتها بخوانيد.

رتبه بندي الكسا چيست؟

بر اساس سايت الكسا، رتبه بندي الكسا تخميني است از ميزان محبوبيت سايت شما در مقايسه با ديگر سايت ها. الكسا يك شركت اطلاعات وب است كه سايت هاي مختلف را بر اساس فاكتورهاي گوناگون مانند ترافيك سايت، رتبه بندي مي كند. اين رتبه بندي هر روز، به روز رساني مي شود. 

توجه: بر اساس مشاهدات، سايت هايي كه رتبه ي آنها بيش از 1 ميليون باشد كمتر به روز رساني مي شوند. 

اگر رتبه ي شما زير 1 ميليون باشد اين رتبه بطور منظم به روز مي شود. توصيه مي شود كه تلاش كنيد تا رتبه ي سايتتان همواره زير 10 هزار باشد. 

الكسا چگونه كار مي كند؟

Alexa.com در سال 1996 راه اندازي شد و با استفاده از برخي ابزارها كار رتبه بندي سايت ها را شروع كرد. بسياري از مردم معتقدند كه الكسا رتبه ي دقيقي براي سايت ها ارائه نمي دهد. اما اين سايت بهترين ابزار براي مقايسه ي دو سايت با يكديگر به شما مي آيد. 

آيا بهبود رتبه الكسا براي سئو ارزشي دارد؟

بسياري از متخصصان سئو عقيده دارند كه وقتي در حال بهبود سئوي سايت خود هستيد به رتبه بندي هاي الكسا هيچ توجهي نكنيد. اما هنگامي كه تاكتيك هاي سئو را بر سايت خود اعمال كرديد و متوجه شديد كه بهبود رتبه الكسا صورت پذيرفته است،  اين به اين معني است كه از تاكتيك هاي مناسبي براي بهبود سئوي سايتتان استفاده كرده ايد. 

چرا بهبود رتبه الكسا؟

زيرا معيارهاي الكسا بر اساس ترافيك وبلاگ يا وب سايت شما طراحي شده است و هدف از اعمال تاكتيك هاي سئو نيز جذب بيشتر مخاطب به وبلاگ يا وب سايت است. اما معيارهاي بسياري مانند رتبه ي صفحه و قدرت دامنه در اينترنت براي بررسي عملكرد يك سايت موجود است. پس چرا بايد بر روي پيشرفت رتبه ي سايت در الكسا تمركز كرد؟

پاسخ اين سوال اين است كه بسياري از فعالان اينترنت براي قرار دادن تبليغات در سايت شما به رتبه ي شما در الكسا توجه مي كنند. بنابراين براي تمامي سايت ها مهم است كه بهبود رتبه الكسا را هميشه مد نظر داشته باشند تا در مقابل كساني كه براي تبليغ در سايت هاي مختلف به رتبه ي الكساي آنها توجه مي كنند، حرفي براي گفتن داشته باشند. 

چگونه مي توان رتبه ي سايت را در الكسا بهبود داد؟

بعد از مطالعه ي مطالب بالا، اكنون بطور كامل متوجه شده ايد كه رتبه بندي الكسا چيست و احتمالا اكنون قصد داريد تا به بهبود رتبه الكسا بپردازيد. پس بهتر است با ما همراه باشيد تا چند نكته پيرامون بهبود رتبه الكسا را با هم بررسي كنيم.

1. نوار ابزار الكسا را نصب كنيد (Install Alexa Toolbar)

نوار ابزار الكسا اطلاعات ترافيك سايت شما را به سرور الكسا انتقال مي دهد تا سريعتر رتبه ي مورد نيازتان را در الكسا دريافت كنيد. بعد از نصب نوار ابزار الكسا، هنگامي كه از سايت شخصي خود بازديد مي كنيد، اين نوار ابزار با سايت الكسا ارتباط برقرار مي كند تا اطلاعات سايتتان توسط اين نوار ابزار به الكسا ارائه شود. اگر رتبه ي شما زير 1 ميليون باشد، اين كار رتبه ي شما را بطور شگفت آوري بهبود مي دهد.

نكته : الكسا را در رايانه ي شخصي در محل كار نصب كنيد.

چگونه مي توان نوار ابزار الكسا را نصب كرد؟

نصب نوار ابزار الكسا كار بسيار آساني است. بوسيله ي مرورگر محبوب خود به صفحه ي نصب نوار ابزار الكسا (Alexa Toolbar Installation Page) برويد. بر روي گزينه ي نصب افزونه ي الكسا (Install Alexa extension) كليك كنيد. اكنون افزونه ي نوار ابزار الكسا بر روي مرورگر شما نصب شده است.

2. ويجت الكسا را نصب كنيد (Install Alexa Widget)

نصب نوار ابزار الكسا براي بهبود رتبه الكسا بسيار مفيد است اما مشكل اصلي اين است كه تمام كليك هايي كه روي وب-سايت  شما انجام مي شود توسط شما انجام نمي شوند و متاسفانه تعداد كمي از بازديدكنندگان سايت شما از نوار ابزار الكسا استفاده مي كنند و همچنين بسياري از كاربران از طريق تلفن همراه وارد سايت شما مي شوند. 

الكسا هوشمند است و بازديدهاي انجام شده از سايت ما را رديابي مي كند اما بهتر نيست به الكسا كمك كنيم تا راحت تر اين رديابي ها را انجام دهد؟

براي اين كار بهتر است از ويجت الكسا در سايت خود استفاده كنيد. ويجت الكسا همانند نوار ابزار الكسا كار مي كند و باعث مي شود هر كليك بر روي سايت شما به سرعت در رتبه ي شما در سايت الكسا تاثير گذار باشد. 

چگونه مي توان ويجت الكسا را بر روي سايت خود نصب كرد؟

كد زير را در سايت خود اضافه كنيد. در اين كد بجاي http://seokar.com آدرس سايت خودتان را وارد كنيد. 

اگر براي وب سايت خود از WordPress استفاده مي كنيد بهتر است از پلاگين ويجت رتبه بندي الكسا (Alexa Rank Widget plugin) استفاده كنيد. 

3. از محتواي منحصر به فرد استفاده كنيد

اين نكته اي است كه هر فرد حرفه اي در زمينه ي سئو بايد آن را رعايت كند. نوشتن يك مطلب به شما كمك مي كند كه ترافيك وبلاگ خود را افزايش دهيد اما نوشتن يك مطلب خاص و منحصر به فرد (unique) به شما كمك خواهد كرد تا رابطه ي خود را با بازديدكنندگان سايتتان مستحكم كنيد. بعلاوه انجام اين كار منجر به اين خواهد شد كه ترافيك شما براي مدت طولاني تري تضمين شود. 

موتورهاي جستجو عاشق مطالب جديد و منحصر به فرد هستند و مطالب را بر اساس تازگي و منحصر به فرد بودن آنها اولويت بندي مي كنند. همانطوري كه در ابتداي اين مطلب بيان شد، رتبه بندي هاي الكسا مستقيما با ترافيك ورودي به سايت در ارتباط است. هنگامي كه شما مطالب جديدي پيرامون موضوعي خاص منتشر مي كنيد، گوگل براي جستجوهاي مرتبط، مطلب جديد شما را به نمايش خواهد گذاشت. 

بيشتر ترافيك سايت از طريق صفحه ي اول موتورهاي جستجو به سايت سرازير مي شود و اگر مقاله ي شما در صفحه ي اول قرار گيرد، ترافيك زيادي توسط آن به سايت شما انتقال داده مي شود و اين موضوع منجر به اين خواهد شد كه رتبه ي شما در الكسا بالاتر برود. 

4. بطور منظم مطالب خود را انتشار دهيد

اگر مرتبا محتواي سايت را به روز نگاه داريد مي توانيد به سرعت در رتبه بندي ها پيشرفت كنيد. 

آيا به وبلاگ هاي متروكه علاقه داريد؟ نه. پس تصور كنيد كه اگر وبلاگ شما بطور منظم به روز نشود، چگونه مي توانيد از  ترافيك مناسبي برخوردار باشيد؟

نكته: سعي كنيد در هفته بين 1 تا 3 مطلب جديد بطور منظم (يا 2 تا 3 مطلبدر هفته بصورت غير منظم) انتشار دهيد و سپس بررسي كنيد كه نرخ رشد رتبه ي شما در الكسا به چه صورت خواهد بود. 

5. مطالب خود را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد

امروزه همه ي افراد از طريق رسانه هاي اجتماعي با اينترنت در ارتباط هستند و بسياري از آنها براي بررسي اخبار تنها به شبكه هاي اجتماعي رجوع مي كنند. مطالب خود را در شبكه هاي اجتماعي انتشار دهيد تا به يك معدن گسترده اي از مخاطب دست پيدا كنيد. 

شبكه هاي اجتماعي محبوب جامعه ي هدف خود را پيدا كنيد و سريعا در آن شبكه ها فعاليت خود را آغاز كنيد. همچنين سايت خود را به StumbleUpon، Digg و Reddit ارائه دهيد. تلاش كنيد محتواي توليدي شما احساسي و سوال برانگيز باشد تا كاربران همواره آن را به اشتراك بگذارند. 

نتيجه گيري 

تمامي نكات بالا به بهبود رتبه الكسا كمك خواهند كرد . اما نكات بسيار زيادي وجود دارد كه ممكن است به بهبود رتبه ي سايت شما در الكسا كمك كند كه در اينجا به آنها اشاره نشده است. اميدواريم كه مطلب ارائه شده براي شما مفيد بوده باشد. اگر نكات ارائه شده در اين مطلب رتبه ي شما را در الكسا بهبود بخشيد مي توانيد اين مطلب را با دوستانتان به اشتراك بگذاريد.

 


برچسب: بهبود رتبه الكسا، كاهش رتبه الكسا، alexa، رتبه الكسا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۳۷:۰۳ توسط:shima موضوع:

بازاريابي محتوا چيست؟ نكات، مراحل و مزاياي content marketing

بازاريابي محتوا چيست؟

بازاريابي محتوا نوعي از بازاريابي بوده كه داراي فرايندي جهت ايجاد و توزيع مطالب با ارزش جهت جذب مشتري و بدست آوردن مخاطب و تعامل بيشتر با مشتري، است.

در بازاريابي محتوا، مطالبي كه توليد مي شوند بايد با محصولات و خدمات شما كاملا در ارتباط باشد تا كاربران بتوانند با خواندن آن ها، مواردي مانند مزايا، خدمات، معايب و توضيحاتي ديگري كه براي فروش محصولات و ارائه خدمات لازم است را متوجه شوند و از اين رو براي استفاده يا خريد آن ها، تصميم بگيرند. به اين تكنيك كه بتواند كاربر را ترغيب به خريد با استفاده مطالب سايت نمايد، بازاريابي محتوا گفته مي شود.

امروزه روش هاي جديد براي بازاريابي محتوا وجود دارد و صرفا فقط توليد محتواي  متن را شامل نمي شود. امروزه شاهد ورود شبكه هاي اجتماعي جديدي مانند اينستاگرم هستيم كه خود آنها نيازمند يك استراتژي براي بازاريابي محتوا است تا بتوان علاوه بر جذب كاربران جديد، فروش خود را بيشتر كرد. 

جالب است كه بدانيد كه امروزه 86% كسب وكارهاي اينترنتي از بازاريابي محتوا براي افزايش رتبه گوگل و سئو سايت خود مي كنند. اگر قصد داريد با مطالب سايت خود، بهترين نتيجه را در گوگل بگيريد، بايد علاوه بر با كيفيت بودن مطالب ، مطابق اصول سئو و متناسب با مخاطبان اصلي سايت شما، مطالب توليد شوند. اگر محتوا با كيفيت باشد و نياز كاربران را برطرف نمايد، آن ها به سايت شما وفادار شده و مطالب را در شبكه هاي اجتماعي خودشان به اشتراك مي گذارند تا ديگر دوستانشان از مطالب سايت  شما استفاده كنند. امروزه شركت ها و برندهاي بزرگ، بيشتر بودجه خود را صرف بازاريابي محتوا خود مي كنند.

يك نكته اي را كه بايد بدانيم، اين است كه  آگاهي و دانش مردم نسبت به گذشته بيشتر شده است و آن ها سعي مي كنند كه ديگر هيچ محصولي صرفا با تبليغات بيشماري كه براي آن انجام مي شود، خريداري ننمايند. كاربران وقتي تبليغ كالايي را مشاهده مي كنند، اول در اينترنت ويژگي و مزايا و معايب آن را جستجو مي كنند، سپس اگر متوجه شوند كه اين محصول نياز آن ها را برطرف مي كند، اقدام به خريد آن مي كنند. پس خيلي مهم است كه در سايت شما، مطالب و اطلاعات مورد نياز براي هر محصول و خدمات را قرار دهيد. اين اطلاعات مي تواند در قالب توضيح براي هر محصول يا بلاگ باشد. 

چگونه بازاريابي محتوا را به درستي انجام دهيم؟

بازاريابي محتوا، يكي روش هاي تبليغات اينترنتي و افزايش رتبه سايت در گوگل مي باشد. بازاريابي محتوا برروي توليد و منتشر  كردن محتوا باارزش، منسجم و متناسب با كاربران سايت مي باشد. در واقع اگر بخواهيم يك تعريف جامع تر و بهتري از بازاريابي محتوا ارائه دهيم، مي توانيم بگوييم كه بازاريابي محتوا يعني توليد و به اشتراك گذاري رايگان مطالب باارزش كه متناسب با كاربران هدف سايت است به منظور تبديل كاربران به مشتريان واقعي مي باشد تا باعث فروش محصول و خدمات و بهينه سازي سايت در گوگل گردد.

اولين مرحله در بازاريابي محتوا چيست؟

به طور كلي اولين مرحله در هر سيستم بازاريابي، شناخت كاربران است. در بازاريابي محتوا هم به همين صورت است. شما اول بايد بدانيد كه براي چه افرادي قصد نوشتن داريد. كاربران شما به دنبال چه چيزي در خصوص محصول و خدمات شما مي گردند. بعد از شناخت كاربر، سپس بايد به سراغ شبكه هاي بگرديد كه مخاطبان اصلي سايت شما در آنجا فعاليت بيشتري دارند. نوشتن محتوا متناسب در اين شبكه ها هم خيلي مهم است و تفاوت ها بسيار مهمي با توليد بلاگ در سايت اصلي دارند. پس درك و شناخت انواع كاربران، نياز و روش هاي تبليغاتي، اولين مرحله قبل از شروع به كار مي باشد.

مزاياي بازاريابي محتوا چيست؟

امروزه گوگل بيشتر از هر چيزي به توليد محتواي ناب توجه خاصي دارد. محتواي كپي علاوه براينكه مي تواند جريمه گوگل را به همراه داشته باشد، وجهه سايت شما را پيش كاربران خراب خواهد كرد. 

كاربران وقتي اسم محصول يا عبارت جديد به گوششان مي خورد، سريعا آن را جستجو كرده و سايتي كه توانسته باشد محتواي مناسب با عبارت مورد جستجو را منطبق بر اصول سئو توليد كند، در صفحه اول گوگل نشان داده مي شود. همانطور كه بيان كرديم، اگر مطلب شما از نظر كيفيت توليد مناسب باشد، كاربران آن را در شبكه هاي اجتماعي خود به اشتراك مي گذارند و اين مساله مي تواند باعث افزايش رتبه وب سايت گردد و به طور كلي بهترين و ارزانترين راه براي برندسازي اينترنتي مي باشد.

چه نكاتي را بايد در بازاريابي محتوا رعايت كنيم؟

يكي از مهمترين نكاتي كه بايد در بازاريابي محتوا به آن توجه داشته باشيد، توليد محتوا جديد و به روز است. هر چه محتوايي كه  شما توليد مي كنيد جديد و دست اول باشد، كاربران بيشتري را مي توانيد به سمت سايت خود جلب كنيد. 

نكته بعدي كه بالا هم بيان شد، منطبق بر اصول سئو و نياز كاربران باشد. متسفانه بارها مشاهده است كه بعضي از افراد در محتواي خود به تعداد بسيار زيادي از كلمات كليدي داخل متن استفاده مي كنند. رعايت چگالي كلمات كليدي در مطالب خيلي مهم است، و اگر به بسيار بيشتر از حد متعارف باشد، نه تنها باعث اسپم شدن مطلب شما توسط گوگل مي گردد بلكه ميزان خوانايي توسط كاربر را كاهش مي دهد. فرض كنيد كه شما مطلبي را بخوانيد و داخل آن همش از كلمات كليدي يكي در ميان نوشته شود. 

نتيجه گيري

بازاريابي محتوا يعني توليد و انتشار محتوايي با كيفيت كه بتواند نياز كاربران علمي را برطرف نمايد. براي اينكار بايد از قبل  نيازسنجي نماييد تا بدانيد كه براي چه نوع افرادي قصد نوشتن داريد. همچنين نوع محتوايي توليد خود را تعيين كنيد، زيرا نوع نگارش مطالب در سايت با شبكه هاي اجتماعي كاملا متفاوت است. بصورت كلي محتوايي كه نوشته مي شود مي باست به دانش كاربران بيفرايد نه اينكه باعث سردرگمي آن ها شود.


برچسب: سئو سايت سئو چيست سئو ،بازاريابي محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۴۴:۴۴ توسط:shima موضوع:

خطاي 404 چيست ؟ رفع خطاي 404 و تاثير آن در سئو

خطاي 404 چيست؟

قبل از اينكه بخواهيم راه حل هاي رفع خطاي 404 را بررسي كنيم، بايد بدانيم خطاي 404 چيست و در چه مواقعي نشان داده مي شود. خطاي 404، كد اعتبار HTTPP است و زماني نشان داده مي شود كه صفحه مورد نظر شما توسط سرور پيدا نگردد. اينخطاي 404 مي تواند توسط خود سرور نشان داده شود يا خود طراح سايت يك صفحه اختصاصي با اخطار 4044 را طراحي نمايد. 

امروزه يكي از ملاك هاي گوگل براي سئو سايت، طراحي صفحه 404 و معرفي آن مي باشد. اين نكته را در نظر داشته باشيد، كاربر در سايت شما اصلا نبايد با خطاي 404 روبرو شود و صفحاتي را حذف مي كنيد، بهتر است كه ديگران صفحات ريدايركت كنيد، در غير اينصورت علاوه براينكه سايت شما مشمول جريمه گوگل خواهد شد، تاثير منفي مي تواند برروي سئو سايتتان داشته باشد.

انواع نمايش اخطار صفحه 404 كه ممكن است با هر كدام از آن ها مواجه شويد:

  • 404 Error
  • 404 Not Found
  • Error 404
  • The Requested URL[URL] was not found on this server
  • HTTP 404
  • Error 404 Not Found
  • 404 File or Directory Not Found
  • HTTP 404 Not Found
  • 404 Page Not Found

اخطار صفحه 404، مي تواند در هر مرورگر و هر سيستم عاملي نشان داده شود. 

چه عاملي باعث بروز خطاي 404 مي گردد؟

از نظر تكنيكي، خطاي 404، يك اخطار  سمت كلاينت مي باشد كه كاربر عامل ايجاد آن است. اين اخطار بيشتر زماني روي مي دهد كه كاربري آدرس صفحه را نادرست وارد مي كند يا اينكه آدرس صفحه اي كه تايپ مي كند، وجود ندارد و قبلا سعي نكرده است كه در خصوص انواع اطلاعاتي بدست بياوريد.

يك عامل ديگر، حذف صفحه مورد نظر است و مالك سايت آدرس صفحات قديم را به صفحات جديد، ريدايركت نكرده است. وقتي كاربري روي لينكي كليك مي كند كه صفحه آن حذف شده، با خطاي 404 مواجه مي شود. براي اين منظور بهتر است كه هر صفحه اي كه حذف مي شود، آدرس آن به يك صفحه مرتبط ريدايركت گردد.

رفع خطاي 404

1.بعضي از دلايل خطاي 404 واقعا نامعلوم است، حتي ممكن است كه شما آدرس صفحه حذف شده را به صفحه ديگر ريدايركت كرده باشيد اما باز اين اخطار نشان داده شود. بهتر است كه چندبار دكمه Refresh يا F55 را چند بار بزنيد تا از اگر در كش سيستم وجود داشته باشد، از بين برود.

2.آدرس صفحه يا URL را بررسي كنيد. ممكن است به اشتباه تايپ يا نوشته شده باشد. حتي ممكن است در لينك هايي كه در سايت قرار گرفته است، آدرس به اشتباهي نوشته شده باشد.

3.سطح صفحات را در آدرس كم كنيد. براي مثال فرض كنيد كه آدرس www.test.com/a/b/c.html براي دسترسي به يك صفحه سايت خود تعريف كرده ايد. اين آدرس كاملا طولاني است و كاربران خيلي حوصله تايپ ندارند پس بهتر است تا جايي كه مي توانيد آدرس صفحه خود را كوتاه كنيد. 

4.كاربران وقتي آدرس دقيقي را نمي دانند، آن را در موتورها، جستجو مي كنند. پس سعي كنيد حتما آدرس خود با كلمات ساده اي بنويسيد كه در سريعا در موتورهاي جستجو نشان داده شود.

5.از كاربران بخواهيد كه كش مرورگر خود را پاك كنند. چون بعضي از آدرس ها در كش قرار مي گيرند و صفحات قبلي را نشان مي دهند.

6.كاربران اگر نتوانند به هر دليلي سايت را پيدا كنند، با مسئولين سايت تماس مي گيرند. پس حتما از قبل اطلاع رساني نماييد يا راه تماس با سايت را در مكان مناسب و قابل ديد قرار دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۴۲:۴۳ توسط:shima موضوع:

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي - 7 ابزار توصيه شده توسط متخصصان

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي از مهمترين ابزارهاي بازاريابي ديجيتالي است. شبكه هاي اجتماعي امروزه ديگر فقط براي  ارتباط بين افراد استفاده نمي شود، بلكه به عنوان ابزاري براي شكل دهي و تعيين آينده كسب و كارها استفاده مي شود. امروزه ديگر بازاريابي شبكه هاي اجتماعي يك علم تخصصي شده است و يكي از بهترين ابزارها براي پيشرفت و گسترش برند كسب وكار در دنياي مجازي و اينترنت تبديل شده است.

فيس بوك، اينستاگرام، اسنپ چت، لينكدين و توييتر ديگر به عنوان شبكه هاي اجتماعي ساده نمي باشند و نقش آن ها از ايجاد ارتباط ساده بين افراد فراتر رفته است. اين شبكه ديگر الان به عنوان اجزاي اصلي در برنامه و استراتژي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي هر شركت قرار گرفتند. 

براي استفاده بهينه از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي بايد تكنيك ها و روش هاي آن را بدانيد. البته خيلي سخت نيست. راه هاي سياه زيادي در شبكه هاي اجتماعي وجود دارد كه شما مي توانيد استفاده كنيد كه به قول معروف، يك شبه ره صد ساله را برويد اما بايد بگوييم كه در همان يك شب ممكن است آسيب زيادي به ارزش سايت يا صفحه اجتماعي شما وارد كه غير قابل جبران خواهد بود. 

در اين مقاله آموزش سئو، ما قصد داريم 7 ابزار بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را به شما در گسترش برندتان كمك مي كند  معرفي كنيم. البته اين ابزارها معرفي ما نمي باشد، بلكه توسط متخصصان اين حوزه تاييد و معرفي گرديده است.

7 ابزار در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي 

1. Edger

كليد موفقيت در شبكه هاي اجتماعي اين است كه هميشه آنلاين و فعال باشيد. خيلي مهم است كه پست هايتان متناسب با يك زمانبندي خاص و موقع هايي كه بيشتر افراد و كاربران آنلاين هستند، قرار بگيرد. اگر بخواهيد اين كار را به شكل مرتبي انجام بدهيد، نيازمند وقت و تلاش زيادي هستيد اما اين كار را خيلي راحت مي توانيد با ابزار Edger  انجام بدهيد.

اما مزيت اين ابزار دربازاريابي شبكه هاي اجتماعي چيست؟ با ادجر، پست ها و محتواي قديمي از بين نمي روند و مي تواند تمامي محتواهايي را كه آپلود مي شود را در خود نگه دارد. وقتي كه يك پستي قرار داده مي شود، به پايين خط منتقل مي گردد و از اين رو محتواي قديمي مي توانند باز دوباره نمايش داده شوند. همچنين شما مي توانيد براي هر اكانت شبكه هاي اجتماعي خود يك گروه تشكيل دهيد  البته در حال حاضر اين ابزار بر روي سه شبكه فيس بوك، توييتر و لينكدين فعاليت مي كند اما يك ابزار مفيد در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي مي باشد.

2. BuzzSumo

شبكه هاي اجتماعي يك بازار كاملا آزادي است كه شما و رقبايتان به راحتي و بدون هيچگونه محدوديتي مي توانيد در آن براي بدست مشتريان يكسان به رقابت بپردازيد. براي اينكه بتوانيد استراتژي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي، شما نياز داريد كه برنامه و استراتژي رقباي خود را به درستي بدانيد. آن ها چه محتوايي پست مي كنند؟ چه پاسخي از مخاطبان وكاربران خود دريافت مي كنند؟ چگونه مخاطبان خود را جذب مي كنند؟

همه اين سوال ها مهم هستند و البته پاسخ به آن ها مهم تر است. براي يافتن پاسخ چنين سوالاتي بهترين ابزار، ابزار BuzzSumo است. اين ابزار، به شما اين امكان را مي دهد كه بتوانيد بهترين بلاگ ها و پست هاي مرتبط با كلمه هاي كليدي مرتبط با كسب و كار خود را پيدا كنيد. با استفاده از اين ابزار شما به راحتي مي توانيد نيازهاي كاربران و مخاطبان خود را بدست بياوريد در واقع يك ديدي به شما ارائه مي دهد.

3. NOD3x

اگر شما نتوانيد ارتباط مناسبي با كاربران هدف خود بر قرار كنيد، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي شما غيرمفيد خواهد بود. براي  همين شما بايد بتوانيد كه كاربران هدف خود را به درستي شناسايي كرده و با آن ها ارتباط برقرار كنيد، چون اين افراد تنها كساني هستند كه مي توانند به رشد كسب وكار شما كمك كنند.

NOD3x يك ابزاري است كه در شناسايي دقيق كاربران هدف و ارتباط با آن ها به شما كمك بسياري مي كند.  اين ابزار، يك آماري از نوع افرادي كه به محتواي شما علاقه مند هستند ارائه مي كند و از اين رو شما خيلي راحت مي توانيد با تحليل اين آمار به كاربران و مخاطبان هدف خود دست پيدا كنيد. يكي از مزيت هايي كه در اين ابزار وجود دارد و مناسب بازاريابي شبكه هاي اجتماعي مي باشد، داشتن يك برنامه زماني از آنلاين بودن افراد و بهترين موقع به اشتراك گذاري مطالب مي باشد.

4. Social Clout

براي متوجه شدن نتيجه بازاريابي شبكه هاي اجتماعي خود، بايد به تعداد لايك ها، كامنت ها و ورودي هاي از آن ها دقت كنيد. اما در واقع خيلي نمي توان به تعداد لايك ها و كامنت ها اعتماد كرد، حتي ممكن است كه تعداد لايك ها بالا باشد اما باز هم تاثيري در فروش نداشته باشد. براي همين بايد به دنبال بهترين زمان پاسخدهي در هر پستي باشيد كه منتشر مي كنيد. 

Social clout ابزاري كه به شما در ايجاد استراتژي توليد محتوا و زمان بندي پست گذاري مطلب در شبكه ها كمك مي كند. در واقع بهترين زمان پست گذاري مطالب در شبكه ها را به شما نشان مي دهد. 

5. Canva

عكس ها محتواها را جذاب تر مي كنند. اين يك مساله ثابت شده است و هيچ شكي در آن نيست. محصولاتي كه با محتواي هاي جذاب با عكس و انيميشن هاي مختلف معرفي مي گردد، بيشتر از محتوا ها و محصولات فقط با متن خالي به فروش مي روند و درسئو سايت تاثير بيشتري دارد.

اين ابزار براي افرادي كه آشنايي خيلي كمي با طراحي گرافيك دارند، مفيد است و با آن مي توانند عكس و انيميشن هاي حرفه اي بسازند. هر چه شما از عكس و انيميشن هاي مرتبط بيشتري استفاده كنيد، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي شما قوي تر و بهتر انجام مي شود.

6. Feedly

اين ابزار بازاريابي شبكه هاي اجتماعي به شما اين امكان را مي دهد كه پست ها و محتواهايي را كه در سايت هاي ديگر مي پسنديد و و قصد قرار دادن در سايت خود را داريد، سازماندهي كنيد. چيزي كه شما نياز داريد، ايجاد يك RSS براي صفحاتي است كه شما به مطالب آن علاقه مند هستيد و اين ابزار براساس تنظيماتي كه شما براي انتشار محتوا انجام داده ايد، محتواهاي بدست آمده را تنظيم مي كند.

7. Mulpix

جستجو كردن افراد وعكس ها در اينستاگرام خيلي آسان نيست. Mulpix يك موتور جستجو براي اينستاگرام  كه به شما امكان يافتن عكس ها، ويدئو ها و افراد را براساس تگ، كامنت يا توضيحات، به شما مي دهد. Mulpix يك ابزار رايگان است كه براساس موقعيت جغرافيايي شما تمام مواردي را به دنبال آن هستيد، نشان مي دهد. اساس جستجوي آن ها براساس تگ، نام و كامنت ها مي باشد ويكي از بهترين ابزارهاي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي معرفي شده است. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۸:۳۵ توسط:shima موضوع:

سئو چيست

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است كه كلمات معادلي چون SEO يا بهينه سازي موتور جستجو دارد كه همگي آنها به يك معني مي باشند و مي توان آن را بصورت زير تعريف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستكاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي كمك كردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيك وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست كه به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سايت يا بهينه سازي سايت يكي از فعاليت هايي است كه توسط سئوكار انجام مي شود.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يك سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

http://seokar.com/seo


برچسب: سئو سايت سئو چيست سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۳۵:۵۹ توسط:shima موضوع: